Blåst blondin? jaa a kanske, vem vet..

återigen så blir de bara en massa strunt från mitt jobb som kommer bli ner skrivet här. Iaf,
Så i dag blev jag lurad av en norsk kines.. .. .. usch, iaf så kommer den här konstiga människan (han tyckte att han va OTROLIGT rolig) fram till kontrollen där jag står så snällt och frågar om biljetterna..

- Konstig norsk kines; Men.. öhh.. biljett? meen, dom sa till mej på jobbet att jag inte behövde ha ngn biljett för inrikes flyg i det här landet..

- Jag; Om du inte har ngn biljett eller boardingkort så kanske du har biljett på sms i telefonen, eller du kanske reser med kreditkort?

- Konstig norsk kines; Men nej, är inte resorna gratis i inrikes om jag har ett sånt här kort?
"kines jäveln plockar fram ett busskort"

Allvarligt så trodde jag att han måste vara utvecklingstörd eller nått, så jag med ett litet tillgjort teende på läpparna försöker förklara att resorna med flyg inrikes inte är gratis och att han får gå och köpa sin biljett borta till vänster.. precis då, PRECIS DÅ!  kommer hans svenska fru med biljetterna i handen, och jag får ett par akkuratt rara människor skratt i nyllet, Tack!
.. inte lite dum och bortkommen jag inte, så jag är nog en blåst blondin..

Typist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0