Cocosgrogg!

Roligt de har, med konstiga bokstaver och annat!
Iaf, sa har Jag Josefina Heij gjort foljande fram till nu..

Mandag; In till Rhodos stad och tappar cameran i toaletten pa en resturang! YEY!!! dar var dom bilderna! Dansar pa mamma och pappas balkong sa att dom i resturangen nedanfor ser och jag ar smatt berusad, tillslut sa blir jag lite finare "utkastad" darifran..
Tisdag; Mammas fodelsedag, hon firas med Champange ( Rosevin) och muffinstarta pa sangen, och paket!
Aker in till gamlastan och ater, ska aka buss hem men rakade ta fel buss sa vi aker fel i ca 1 timme , men de va kul, da fick vi se andra sidan av on! hehe
Onsdag; Barn discot ar i full gang just nu, men tidigare idag kom en jag kanner med namn som slutar pa "pa och gen" pa ett lysande satt att ta bort tattueringar pa! AT, at dej small fet och hets banta sedan, sa att du far en massa los hud, operera sedan bort den overblivna huden.. Sa problem tattueringar losta!

.. cameran fungerar igen efter tva natters vila, sa nu blir det till att ta kort igen :)

Maste ocksa saga att de vore roligt om nagon hor av sej o berattar hur daligt vader det ar hemma! alltsa till min telefon, de enda sms;n jag fatt ar namligen fran halebop.. YEY!

Nu ska jag ga och fylla pa mitt glas med cocosgrogg och dansa till minidiscot!


Ha de sa bra alla!!


Kommentarer
Postat av: Jackie

UPPDATERA!

vill ju läsa mer.....

så skriv mer nu jossan!

kramar från den bästa lillasystern ;)

2011-06-11 @ 10:13:38
URL: http://jacquelineheij.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0