Ferrarin idag är du min vän.

Eftersom jag bor och jobbar med Desire Andersson så brukar ja tillägna små lediga stunder till att läsa hennes blogg (imgonnascrewyougently.blogg.se) och i denna förvånansvärda söta lilla samlingen av bekennelser och vilda äventyr så åter kommer vissa ord som jag inte kan sluta bekymmra mej över, "oro över att inte räcka till" " att inte tro på sig själv" "glömma bort sig själv för andra" Min "nufunne" vän, unnskyld mej om du tar illa upp för att jag skriver det här i min blogg, men det här måste redas ut på ett eller annat vis.

Du är smart och begåvad på många olika saker. Tro på dej själv för det är det många andra som gör, inte menat att sätta krav som måste uppnås utan för att uppmuntra och försöka få dej att förstå att du är alldeles tillräklig. Jag tror säkert att många avundas din personlighet just för att du är den du är. jag vet att du är stolt över dej själv, Och det är bra. Jag är stolt över mig själv, och det får jag vara. Pga av dej ser jag lite lättare på livet, finns inget som inte är för jobbigt för att skrattas bort. Bara för att det finns hemska människor och att de görs hemska saker av dom människorna, (jag vet, och du vet, att jag är en av dom. men det hör inte hit. Det blir ett annat kapittel. ) så dömer du inte. jag känner många människor som gör det direkt. 

Rolig( alltså inte lugn) utan rolig är du. Klok. Snäll. Possitiv(när du väl sätter den sidan till) 
Det jag menar egentligen är att du är värd att stäcka på ryggen (inte för att du inte gör de, för de gör du) sätta näsan i vädret och säga att här är jag och jag bestämmer! Burn in hell cykelställ! 

Det är många som beundrar din kapasitet till att lyssna, för det är många som tycker om att prata, det gör du också, men jag gör nog de en en gång lite mer kanske.. .. 

JAJA, Screw you biaaaaatch!

Det är bra att ha dej som rumssambo :) jag tycker vi kommer rätt bra överens, och det är ju bra, annars hade de varit jobbit!


Och så blir de bara svart.



Tack för att du finns min vän =)


Kommentarer
Postat av: Desiré

Naaaaaaaaaaaaaaaaaw, vad du är gullig min vän! (Trots att jag ser ut som en fet bebis på bilden........)

Men tack ska du ha, du är väldigt bra och väldigt vettigt! Och tänk vilken tur att det blev just såhär, att vi hamnade just här, tänk vilken fin vän jag annars gått miste om :)



Puss lillabus, nu åker vi och köper gurka!

2011-05-09 @ 18:21:06
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0