Gula bilar är bara ivägen!

Trodde jag skulle dö idag, usch va hemskt de va, Jag och Dessi va ut på en trevlig tur i audin idag, och så plötsligt så tjuter de skrikande sirener bakom oss, tar mej en titt i bakspegeln och de första jag tänker är politibil!! men sånn tur jag hade så va de bara en vanlig bil utklädd till ambulans, alltså en sån där bil som ska vara först på plats om inte riktiga ambulans bilen hunnit fram än. Jävlar i min lilla låda så jag darra, för dom som känner mej vet att jag är ganska duktig på att gasa så, jag trodde att mitt lilla söta körkort skulle ryka, men en sån tur jag hadde, de kunde ju nämligen ha varit politin som va i farten. resten av dagen körde jag någorlunda lagligt.

senare på dagen så åkte vi och handla lite mat dvs gurka ost och tomat. Då minsann håller vi på och blir överkörda av en riktig ambulans på parkeringen (vi körde inte bil just då).. roligt de här med gula bilar i norge. Jag förstår fortfarande inte att postbilarna här i landet är röda, tex.

Nån äcklig ret hosta har jag dragit på mej också.. Bleeeöööeeehhh!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0