Jädrans bävrar också!

Måste säga att medelåldernskarlar här i norge (alla med skägg och stor mage) ser lite ut som bävrar. Så nu va de sagt.

Idag har de varit en okej kul dag på jobbet, jag och Dessi fick äntligen jobba tillsammans igen (de va faktist väldigt länge sen vi gjorde de) så de va himlans trevligt. Dessi tog biljetterna och jag skickade folk lite här och var. Tiden gick fort fram till 10, sen dog de ut helt, mellan 10 och 12 så tyckte jag inte att de va en skäft på flygplatsen, inte någon som ville gå igenom säkerthets kontrollen iaf.

Så ere me de, de är himmlans synd att vi inte får så många timmar som jag tror vi blivigt lovade, Jag är nästan helt säker på att det var mer än 95 timmar / månan iaf! Får jag inga mer timmar så vet jag inte hur den här norge historien blir. Måste ha fler timmar för att det här ska fungera, stort suck på den idag! .. ..  -.- .. ..





Jag erkänner, jag erkänner att jag saknar bageriets flummiga värld. saknar doften, saknar den härliga känslan av att öppna ugnen och ut kommer den perfekta doften av surdegsbröd och mycke mycke mer! Saknar det små pilliga och pyssliga i konditoriet. saknar även den hetsiga och ibland OTROLIGA stressande vardagen.

snart så, snart så kommer jag igen, de vet ni! eller va tycker ni/du??
 eller om det är någon som läser den här bloggen över huvve taget?

Desire Andersson lagar mat, igen, det blir inte tjockis pasta idag utan tjockis ris.. mums! för henne, den lilla spinkisen! ^^, själv så blir det soppa, senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0