Jobbet går bra och jag har ont i benen..

TjoHeij!

Att arbeta som biljettkontrollant kan både vara världensbästa och världens sämsta jobb tror jag minsann, ena stunden älskar man att stå där å hälsa å säga "tackskaruuuhaaaa" till alla söta norskar ;) och ibland så kommer det en sånn där GULD stund, eller flera om man har tur ( jag menar alltså Skitsnygga karlar ^^)

jaja iaf å ena sidan så hatar man också dom dära sura danska gubbarna som bara pratar massa skit, skit å skit GRÖT Äsch jag fattar ändå ingenting.. men sur blir man! om du inte tror mej fråga Desire, min för nuvarande sambo :)


..vidare till varför mina ben Still Hurting!
..suck, jaja.. jag Josefina Heij tänkte ta en promenad. Jag gick runt lite här på gården å strosa runt ett tag. Började spatsera iväg i godan ro, gick över bron som ligger här borta, såg lite fina Hägg blommor och blev lycklig en stund ^^.. fortsatte gå och kom till en nästanmototväg, eller nja, ungefär lika stor som vägen mella Ludvika och Grängesberg..
'
 

.. det kom en joggande människa och sprang förbi mej och joggade vidare vänster ner på vägen.. kloka jag tänkte att jag hänger på där ett tag och smög efter.. tillslut så gick jag alldeles ENSAM på vägen och bilar körde om och kollade konstigt på mej (konstigt folk det där) jag fortsatte på min väg, jag gick över broar, jag gick över rondeller , lite mer broar å väldigt många "en å annan" raksträcka.. tillslut hitta jag en väg som jag trodde att jag på ngt vis skulle komma tillbaka till Gardermoen, men ICKE I GUDS HUS, efter ca 1 hel timma så kom jag bara fram till en gård, En riktig jävla bondgård, nästan så att jag blev överkörd av traktorn som bara hade minst 6-8 däck i bredd..



.. det var bara å vända å gå ner igen ( för de va en backe uppför).. jaja, ut på riksvägen igen å traska vidare, återigen broar och rondeller.. "å en å annan raksträcka"  svängde vänster in på en annan väg å så ut igen, FAN alla vägar leder bara till HUS visste ni de??!!!!.. ut igen på vägen gå ca 2km till, sen NEEEEE andas EEEEEEEEEEEEEEEEE EEE J , nu sätter jag mej här och ringer till min kärA SAMBO så hon får komma och hämta mej, hämta mej? vart? jo halvvägs till Lillestrom
..  då upptäcker man att jag har varit ute å vandrat som en luffare efter cp vägar i ca 3½ timma! BAJS..

.. åter igen konstiga norskar, bara för att man sitter ute i ingensrtans på en kulle bredvid vägen så behöver det inte betyda att man fåt PEKA OCH GLO som aaaaas på en korkad blondin i tofflor..!

jaja, jag har ont i benen Still..

tack å gonatt


Kommentarer
Postat av: Desiré

Hej Josefina Heij!

Idag ville jag bara säga att.. du skriver visst roligt! Och bra! Och egentligen så tror jag att du är helt jävla störd.. Egentligen alltså.... Men ändå... DU ÄR BRA, VÄRLDENS NÄSTAN BÄSTA SAMBO!



Puss på näsan

2011-05-06 @ 21:57:34
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0