Ledig Måndag

.. skönt med en ledig dag, men de tråkiga är att de finns så mycket som "naadaaa" att göra här, AAaas kul -Desire Andersson. iaf så ska jag idag försöka få lite ordning och reda i min resväska, intressant vah?! ohh ja..

.. tänkte beställa lite hår som Eline får sätta i när jag kommer hem :)

 

Sen så ska jag och Desire Andersson spela lite fotboll, de bestämde jag nu! ..

NÄ MEN IAF, igår kväll så träffade jag Björn Gustavsson, i egen hög person, han va väldit trött så han såg framemot en lugn flygresa hem ( tror att han skulle flyga hem iaf) .. de va ju kul, för han va lika söt som på tv ^^ haha..



Blir nog att gå ut å lägga sej i solen en stund,
Ha en absolut trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Jullan

coolt med Björn Gustavsson, så ni är polare nu alltså? :) hehe

2011-05-10 @ 18:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0