Sometimes it last in love..

 ..de är några personer jag saknar när man är borta så här ibland, Saknar mor&far ;) å mina söta systrar som kan vara otroligt dryga ibland :P but I still miss u <3

Per - sometimes it last in love, but sometimes it hurts insted.. någonstans i grund och botten så hör vi ihop på nått konstigt sätt, kanske nu eller kanske i framtiden,
Älskar dej mitt galna hjärta .. :)

..men de är någon som snurrar i min hjärna eller i mitt hjärta, vet inte än, men de känns fel å sakna den personen.. bara fel fel fel..
 nevermind I find someone like you, I wish nothing but the best for you..



 så nu har jag varit både lite sentimental och ärlig, så nu till nått helt annat..
höömmm.. Dessi jobbar från 5-14 Jag från 14-22 YEY!! .. -.- näääää..





Stackars min lille älskling, vet inte hur länge du är i livet, men hoppas att du haft ett bra liv med oss,
Jag hinner inte komma hem innan du somnar in, men du vet du är den bästa vännen man någonsin kunnat få.
Älskar dej
Fabian av Friheten.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Saknar dig med, men jag förstår inte alls vad du menar med att vi är dryga ibland? :O ;) Hoppas du har det bra, vi ses i helgen :) Puss o kram!

2011-05-10 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0